امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پسر ما امیرسام

١٩ ماهگيت مبارك پسر باهوشم

1393/4/13 10:04
نویسنده : مامي اميرسام
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلااااااااام

چطوري عشق مامي اول از همه بگم كه ما اسباب كشي كرديم و در خونه جديد وارد ١٩ ماهگي شدي 

مبارك باشه خونه جديد پسرم خيلي كنجكاوانه همه جارو اوایل نگاه ميكردي و با اينجا خيلي ارتباط خوبي برقرار كردي و اينجارو دوست داري البته اينو بگم كه ما هنوز جا نيوفتاديم اخه هرچي جمعو جور ميكنيم بازم ريخت و پاشه 

 

يه پارك هم نزديك خونمون هست كه يه بار برده بودمت اونجا خيلي محيط ارومي داره و خيلي خوبه

خوب از شيرين كاريات بگم كه پا به پاي بابايي ميشيني و نگاه ميكني ببيني چيكار ميكنه کمکش هم میکنی تازه پسر همراه اینجا کلی انرژی داره و من این خونمونو خیلی دوست دارم احساس می کنم شما هم اینجارو خیل یبیشتر دوست داری

من وقتی دارم نظافت میکنم پا به پای مامان میای و کمک میکنی حتی جارو میکشی

لباسهارو میزاری تو ماشین لباسشویی و در میاری و به من میدی تا پهن کنم آفرین عزیزم

جدیدا یاد گرفتی دست به سینه بشینی و پاهات رو بندازی رو پات 

وقتی میریم بیرون خیلی پسر خوبی هستی و فوق العاده حرف گوش کنی به خصوص وقتی میریم مهمونی البته کنجکاوی های همیشگی هست اما صدای گریه و نق زدن من از شما نمی شنوم به نظرم این حسن بزرگی هست که شما داری هر بچه ای هم که گریه میکنه همینطوری نگاهش می کنی

مامی کارت شده پا تو کفش مامان و بابا کردن و دوست داری کفشای من یا بابایی رو بپوشی و باهاش تو خونه راه بری به خصوص دمپایی هامونو

 

بقیه در ادامه

مامی وقتی بهت می گم امیر سام یه ژست بگیر میخوام ازت عکس بگیرم ببین چیکار میکنی

لباسات هم اگر جیب داشته باشن دستتو میکنی تو جیبت

میشه به من بگی داری اونجا چیکار میکنیهیس

میدونی مامی از بین تمام شخصیت های کارتونی اسپانج باب رو از همه بیشتر دوست داری ببین با این لباست که عکس اسپانج باب داره چیکار میکنیمحبتخندونک

مامیییییی امیرسام تروخدا نرو اون بالا میوفتیا بعدش اوخ میشی و گریه میکنی این جمله رو در طول روز شاید بیشتر از 7و8 بار بهت میگم اما....

منم می بینم فایده نداره پشتت وایمیستم جاهایی که خطر نداره و بعدش بغلت می کنم میارمت پایین اما بعضی اوقات یه دفعه میام و با این صحنه ها مواجه میشم

اینا ماژیک ها ی مخصوص آب هست که قبل از حمام من میدم بهت و میری حسابی ائنجا نقاشی می کشی و خودتو رنگ کاری می کنی منم وقتی شمارو اینطوری می بینم که داری لذت می بری کلی کیف می کنم پسر خلاقم

گفته بودم عاشق آبی

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان افسانه بابا پژمان
13 تیر 93 22:41
سلام خوشحال میشم دوست شاهین باشید ممنون از شما خواهش ميكنم چشم
زهره (مامان آرتین)
16 تیر 93 2:57
مبارک باشه نوزده ماهگیت امیرسامی خوشگل ، خونه جدید هم مبارک باشه عزیزم مرسي زهره جون ممنونم
مریم
13 مرداد 93 15:49
عزیزم چه عکسهای از امیر سام گرفتی خیلی شیطون بلا شده اصلا بهش نمیاد انقدر شیطونی خونه جدید هم مبارک باشه نهال جون مرسي مريم جون اره ميدونم اصلا بهش نمياد قوربونت
جیران بخشنده
14 مرداد 93 21:55
خونه جدید مباااارک باشه نهال جونم امیرسام قشنگم 19 مباهگیت مبااااارک مرسي جيران جان
مبینا
7 شهریور 93 12:19
جووووووووووووووووووووون دلم این اقاااااااا مهندس