امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

امیرسام دویست روزه

1392/4/5 10:57
نویسنده : مامي اميرسام
428 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم، عزیز دل مامی شدی دویست روزه می بینی چه زود داری بزرگ میشی عزیزکم، اینگار همین دیروز بود که کیک صد روزگیتو برات گرفتم و باهاش عکس انداختی گل مامان.ماچ

اینم عکس کیک خوشگلت   niniweblog.com 

اینجا پسرم حمله کردی به سمت کیک و میخواستی با انگشتات کیکو بگیری تو دستت و بخوریش که مامی سر رسید

اینم اثار مالید کیک رو خودت، من دارم بهت می گم مامی پاهاتو کیکی کردی پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله الی
6 تیر 92 12:14
آخه خاله الی از دل تنکیه تو چیکار کنه ای کااااش اونجا بودم به جای کیکت خودتو میخوردم عزیزک خاله




مرسی خاله الی منم دلم براتون تنگ شده




پسر عمه
6 تیر 92 12:29
تولد ٢٠٠ روزگيت مبارك.


خیلی ممنونم

عمو يدونه
9 تیر 92 7:48
اميدوارم زاد روز ٢٠٠ سالگيتو بگيرى.
مثل عموت هم بايد كيك تولدتو انگشت بزنى. نوش جونت عزيز دلم.


ممنون عمو جات خیلی خالی بودا