امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پسر ما امیرسام

٢٢ ماهگي عشق مامان

1393/8/7 17:43
نویسنده : مامي اميرسام
377 بازدید
اشتراک گذاری

اميرسام من ٢٢ ماهگيت مبارك نفسم تنها ٢ ماه ديگه مونده كه ٢ ساله بشي كلي بزرگ شدي شيطون بلاي مامي

تو اين ماه تجربه هاي جديدي بدست اوردي اول اينكه من ١ ماه ازمايشي شمارو باشگاه مادر و كودك پرديس نوشتم چون ميخواستم اماده بشي براي رفتن به مهد كودك پرديس ، مدير اونجا به من باشگاه رو معرفي كرد تا ٢ روز در هفته تا ٥ ساعت اونجا تنهايي يا با حضور من با بچه ها و مربي بازي كني ، و خوشحالم اينو بگم كه مورد استقبالت واقع شد و اونجا رو خيلي دوست داري تا من ميگم بريم پرديس خوشحال ميشي و لباساتو مياري تا من تنت كنم

تجربه ديگه اينكه چند روز خونه مامان شهره و بابا منوچهر موندي چون من و بابا رفتيم مسافرت و چون ميخواستيم دوتايي بريم شمارو اونجا گذاشتيم، و خداروشكر اصلا دلتنگي مارو نكردي حالا نميدونم صحبتهاي من با شما كه دايم بهت ميگفتم من و بابايي داريم ميريم مسافرت و شما بايد اونجا اقا باشي و غريبي نكني تاثير داشتش ، در هر صورت ممنونم پسر گلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)