امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پسر ما امیرسام

18 ماهگي پسر مامان

1393/3/26 13:21
نویسنده : مامي اميرسام
483 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم خيلي خوشحالم كه وارد يكسال و نيمگي شدي عشقم 

بايد بگم كه تو اين ماه واكسن داشتي اونم ٢ تا و خداروشكر به خير و خوشي به پايان رسيد البته من خيلي نگران حالت بودم كه خداروشكر روبه راه بودي يه كوچولو تنت داغ شد شبش اما مشكلي پيش نيومد

پسر كنجكاو من همچنان كلاساي مادر و كودك ادامه داره و باهم ميريم خاله نازنين رو خيلي دوست داري و با بچه هاي توي كلاس خيلي خوب ارتباط برقرار كردي به كمك همديگه كاردستيهاي قشنگي درست ميكنيم

 

خيلي دوست داري برات كتاب بخونم و ميشيني كنارم تا عكساي كتابتو ببيني ،

من و بابايي درحال جمع آوري وسايل خونه هستيم چون داريم به خونه جديد نقل مكان ميكنيم و چيزي به اسباب كشي نمونده و با شما وروجك كار خيلي خيلي سخت هست 

خوب مامي جون ببيني چه كمكي ميكني براي بسته بندي كارتن ها فقط صعودي ميري بالا

مامي عاشق جعبه ابزار پدرت هستي تا بازش ميكنه بدوبدو ميايي و پيچ گوشتي بر ميداري و ميري سراغ صندلي غذات و شروع ميكني به باز كردن هرچيزي كه شبيه پيچ باشه و ميبيني كارت به جايي نمي رسه ميايي دوباره از جعبه ابزار يه پيچ گوشتي ديگه رو بر ميداري خيلي كارت بانمكه خيليييييييييي

فكر كنم مامي جونم بازم اين مرواريدا كار دستت دارن و ميخوان بيان بيرون به گمونم، چون غذا نميخوره جوجه كوچولوي من

نيش هاي بالا و پايين در شرف بيرون اومدن هستن تبريك ميگم پسرم

يواش يواش پاتي اميرسام اومده در دسترس و من دارم همش ميگم برو رو پاتي بشين و اهنگ بزن و ميري ميشيني و دكمه اش رو ميزني و شروع به موزيك زدن ميكنه اخه پسري ديگه يواش يواش بايد ياد بگيري كه وقتي جيش داري بزي روش بشيني

بقیه عکسات هم در ادامه مطلب هست عزیزم

 

 

 

پسرم ،ماهی من، مثل مامان عاشق آب هستی ، هر جا آب ببینی ازش غافل نمیشی جیگری

قطارت هم خیلی دوست داری من هفته ای 1 بار بازش می کنم برات و شما قطار بازی می کنی و هی روشن و خاموشش می کنی

 

مامی ببین همش دوست داری بری بالا من از تعجب شاخ درآوردم وقتی دیدم اون بالای

یه سری عکسم میزارم از شیرین کاریات

چه پسر آقایی اروم نشستهبوس

من عاشق این عکسم

شیرین من عاشقتم زندگی

پسندها (1)

نظرات (0)