امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

play house

1392/12/18 21:43
نویسنده : مامي اميرسام
454 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم، مهربونم

عاشق رفتن به پلی هاوس هستی من معمولا سعی می کنم هفته ای 1 بار ببرمت و با بچه ها و اسباب بازیها بازی کنی خیلی دوست داری اونجارو و تا از در وارد میشیم دوست داری از بغل من سریع جدا بشی و بدویی سمت اسباب بازیها عشق شیرینم

اینجا هم رفتیم مهمونی و با دوستت بهار خوشگل داری بازی می کنی البته تو خونه  بادی بهار چشمک 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامی رسپینا
18 اسفند 92 15:08
نهال جون چه کار خوبی میکنی که امیر سام رو میبری برای بازیبرای بچها خیلی خوبه و دیگه حوصلشون سر نمیره قربون این پسر خوشگل برم من چه ذوقی هم کرده سوار اون ببره شده اره مریم جون خودمم خیلی دوست دارم که می برمش اونجا به جفتمون خوش می گذره ایشالله باهم می بریم بچه هارو یه روز
جیران بخشنده
4 فروردین 93 15:26
عیدتون مباااااااارک انشالله سال خوبی در کنار هم داشته باشید دوستتون دارمممم ممنون جیران جان سال نو شما هم مبارک خانمی