امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسر ما امیرسام

امیرسام صد روزه

1392/1/31 15:21
نویسنده : مامي اميرسام
375 بازدید
اشتراک گذاری

هوووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسر نازم مردی شدی برای خودت عزیزم دیگه سنت سه رقمی شده بهت افتخار می کنم مامی ایشالله رقم های سنت همینطوری بیشتر و بیشتر بشه ناز من.

برات یه کیک گرفتیم و شما اینقدر متعجب شده بودی که شمع هاشو میدیدی، آخه شما دیگه خیلی دقیق شدی و هوشیار و به تمام حرکات و رفتارهای اطرافیانت دقت می کنی

خلاصه مایه افتخار من و بابایی هستی خوچمل من گوجی گوجی من، دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
28 فروردین 92 15:14
مرسی مامان ساجده


khalejale
14 اردیبهشت 92 15:45
ashegetam malose namaki



مرسي خاله ژاله ممنونم
مامان رخي(مامان رادوين)
27 اردیبهشت 92 19:47
وايييي چه سامبولك بانمكي جيگمل خالشهههه


مرسي مامان رخي جون