امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسر ما امیرسام

پنج ماهگیت مبارککککککککککککککککک بزرگ مرد کوچک

1392/3/26 16:02
نویسنده : مامي اميرسام
246 بازدید
اشتراک گذاری

مامی جون روز به روز داری باهوشتر میشی و حواست بیشتر به همه جا هست دیگه تو طول روز کمتر میخوابی و خواب ظهرت و عصرت بیشتر هست خلاصه مامی دیوووووووووووووووووووونته ماچقلبماچ

امیرسامی من، دیگه هوا گرم شده و در ماه اردیبهشت هستیم و من شمارو بیشتر روزا می برم با کالسکت بیرون هوا خوری ، خیلی دوست داری و همش ماشینا و درختارو نگاه می کنی و اصلا هم خستهنمی شی گوشگولکم.niniweblog.com

 

 

 

 

 

پسر خوشگلم مامی یه عالمه برات شعر میخونه، هر روز با همدیگه کتاب می خونیم، می رقصیم خلاصه کلی حال می کنیم 

شعرای امیرسام  که مامی براش ساخته و میخونه :       niniweblog.com

 امییییرسام پسر مامان امیییییییرسام پسر بابا، امیییییر سام پسر نازم ناز و خوشگلم 

 امییییرسام خیلی باهووووشه امییییرسام نازو مموشه امییییرسام پسر نازم نازو خوشگلمخجالت

(مامی این شعرو از وقتی که شمارو حامله بودم و تو دل مامی بودی برات می خوندم و الان هم وقتی می خوای بخوابی برات می خونم و تا وقتی می شنوی اولش می خندی میدونی که داری یه شعر اشنارو مشنوی کلی خوشت میاد)

دوردونه یه دونه امیرسام نمونه   پسرم خوشگلم تو بودی مستو ملنگم   تو بودی پسر قشنگم زبان

( اینم وقتی که خیلی سر حالی برات می خونم و کلی ذوق می کنی مامی)

این پسرم قشنگه   خوشگل خوش آبو رنگه   موهاش خرمایی رنگه   چشاش قهوهایی رنگه    چشاشو نگو که قشنگه     خندش به دل میشینه  رنگش گندمی رنگه    پوستش پوست پلنگهههههههنیشخند

جوجه جوجه طلایی هم برات خیلی می خونم با یه عالمه شعرای دیگه جیگملم عاشقتم هوارتا ماچ

 

پسر نازم دیگه خیلی قشنگ با اسباب بازیهات ارتباط برقرار می کنی و اونارو نگاه می کنی و تلاش می کنی بهشون برسی 

 

اینجا هم دیگه خسته شدی دیدی دیگه بهشون نمی رسی پستونکتو گذاشتی دهنت niniweblog.com (البته با کمک مامی) و ترجیح دادی استراحت کنی ، البته ناگفته نمونه که شما یه مدتی هست که پستونکتو از دهنت در می یاری و یا برعکس می زاری دهنت یا درست، عزیز دلم در هر صورت از این کار خیلی لذت می بری و کلی کیف می کنی niniweblog.com


 

در ضمن اگه از کارای جالب دیگتون بخوام بگم می تونم اضافه کنم که موقع شیر خوردن  niniweblog.com شما عادت داری پاهاتونو رو هم بزاری پسر گلم، و اگه پاهاتو خودم از رو پات بردارم دوباره برش می گردونی سر جاش اینقدر که شما مودب هستی، یک Gentleman به تمام معنا. پسرم مامی بهت افتخار       میکنه  niniweblog.com                                      

                                                             

niniweblog.com

   

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

امير على واحدى
24 اردیبهشت 92 18:59
من خيلى خيلى امير سام را دوستارم.


اميرعلي خوشتيپ خاله پسر مهربونم امير سام هم خيلي خيلي پسر عمه اش رو دوست داره
محدثه
25 اردیبهشت 92 16:26
عزیییییییییییزم چه آقایی شدی چه شعرای قشنگی مامانی واست میخونه


ممنوم محدثه نازنين مامي كلي شاعر شده
مامان رخي(مامان رادوين)
27 اردیبهشت 92 19:42
جيگر پسمل خوشكلت مامي جون هزار ماشالهههه خيلي شبيه رادكمهههههه خاله به قربونش


قوربونت خاله رخي رادوين جونو يه ماچه ابدارش كن
اورانوس
27 اردیبهشت 92 23:38
مامانی جون دستت درد نکنه .. وبلاگ قشنگیه ...ایشاله همیشه خندون وتندرست باشین.


مرسي اورانوس جون، چشمات قشنگ مي بينن ، طاهاي مهربونو ببوس
خاله الی
4 خرداد 92 9:38
امیر سام قشنگم قربون اون پاهای توپولیت عزیزم دلم میخواد بغلت کنم وببوسمت


خاله الي مهربون ، ممنون از لطفت ، مي بوسمت
امير على واحدى
7 خرداد 92 12:29
امير سام اين چندروزى كه پيشت بودم به من خيلى انرژى دادى.از همين جا مى بوسمت.


امير علي عزيزم پسر عمه مهربونم ممنون، خيلي به منم خوش گذشت فقط ببخشيد كه من يكمي دلدرد داشتم اخمو بودم