امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

سیسمونی دردونه مامان

1392/3/26 0:25
نویسنده : مامي اميرسام
1,377 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز موعود رسید و وسایل خشگلتو از نی نی سالن اوردن با چه ذوق و شوقی اتاقتو به اتفاق بابایی، مامان بزرگ، وخاله ها و مامان بزرگ مامانت چیدیم چقدر زیبا و دیدنی شده بود...تشویق

هر روز من وبابایی می رفتیم تو اتاقت و در کمدتو باز می کردیم ولباساتو نگاه می کردیم و همش می گفتیم کی میشه امیرسام این لباساشو بپوشه... قلب

 

 

 

مامی اینم عکس کمد لباسات که برات تعریف کردمماچ

 

 

 

 

 

 

مامی جون اینها هم بقیه عکس های اتاق شما هستن

 

 

 

اینم ماشینت که دایی نیما برات فرستاد پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مژگان
1 اردیبهشت 92 17:38
عجب سیسمونی پر و پیمونی؟ مبارک باشه ایشالا از وسایلش به خوشی استفاده کنه


مرسي مژگان جون
امير على واحدى
10 اردیبهشت 92 19:13
خاله و دايى سلام. من سايت امير سام رو ديدم و لذت بردم.عاشق پسر دايى بامزه ام هستم.


مرسی امیرعلی غزیزم امیرسام هم عاشق پسر عمه اش هست
مامان پرهام
24 اردیبهشت 92 2:56
دوست گلم،پسر نازت از پرهام من 13 روز بزرگتره و کالسکه و کریرشونم عین همه.جالب بود واسم


چقدر جالب مامان پرهام ، من كه خيلي حساس بودم سر خريدش و حسابي گشتم تا اينو پيدا كردم فكر كنم شما هم همينطوري بودي و البته من خيلي خيلي راضيم 
آسمونی ها
26 خرداد 92 16:53
چقدر همه چیزش شیک و قشنگه
مبارک باشه



ممنونم