امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

شیرین کاری های امیرسام یکی یدونه، دوردونه و نمونه، در ماه های هفتم و هشتم

1392/5/18 0:10
نویسنده : مامي اميرسام
377 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم با این قیافت مامی جون همش دوست داری غذاهای آدم بزرگارو بخوری تا ما می خواییم غذا بخوریم خودتو کج می کنی به سمت غذای ما که به منم بدین می خوامممممممممم niniweblog.com

اینجا هم داری جوجه کباب می خوری عشقولکم

 جنابعالی عاشق وسایل آشپزخونه هستی به خصوص وقتی ماشین لباسشویی روشن هست دوست داری بری جلوش بشینی و از اونجایی که مثل فرفره چهار دست و پا میری سریع را میوفتی و میری نگاش می کنی که داره می چرخه niniweblog.com

چیکار کنم از دستت آخه من دیوونتممممممممم

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

امیرسامی دیگه بزرگ شده و کریری که توی ماشین برای صندلی ماشینش بود براش کوچیک شده و من و بابایی رفتیم برای امیرسامی صندلی ماشینشو گرفتیم،

چون بابایی دوست داره همیشه بهترین چیزارو برای شما بگیره رفتیم و صندلی ماشین مکسی کوزی رو گرفتیم niniweblog.com

مرسی بابایی ( از طرف امیرسام دوردونه) niniweblog.com

مامانی صندلیتو خیلی دوست داری و از همون لحظه نشستی توش قورقوریت رو هم وصل کردم برات و شما قشنگ دستگیرشو می کشی پایین تا برات آهگ بخونهخجالت

شما جدیدا عاشق:

لبه میز

لبه تخت

کنار در

ایینه

یخچال و ...

و هر سطحی که بشه بگیری و بری بالا شدی آخه داری سعی می کنی که روی زانوهات بایستی

البته اون یکی پاتم به زور بلند می کنی و خودتو میکشی بالا اما تعادلت بهم می خوره و تالاپی میوفتی اما مامانی، گل پسرم به زودی زود راه میوفتی جیگرم ، پسر قوی خودم، مامی بهت افتخار میکنهقلبماچ

 

امییییییییرسام داری با آیینه چیکار میکنی!!!!  niniweblog.com


اینم نمای نزدیک، یعنی من عاشقتمماچ

امیرسام باز شما رو دختر خانم کردن کی موهاتو اون بالا بسته آخه

مامان شهره عاشقته، شمام عاشق مامان شهره ای، ببین خونشونو به چه روزی درآوردیم همه جا وسایلت هست مامی جون niniweblog.com

اما اشکالی نداره چون اونجا آزادی که همه کار بکنی نمکی من که داری از ته دل می خندی با اون خنده های خوشمزت

میشه بپرسم اون زیر چیکار می کنی !!!!!!!! niniweblog.com

مامی دوتا چشم داشتم 5 تا دیگه هم باید قرض بگیرم از صبح تا شب دنبال شما فسقلی باشم niniweblog.com

یعنی این عکس شاهکارته

بلههههههههههههههههه بایدم اینطوری ولو بشی روی تختت بعد از این همه شیطونی و بازیگوشی

شیطونی از چشمات می باره

یعنی الانم توی این فکر هستی که چطوری میشه من برم یا باید بپرم و آویز بالای تختمو بگیرم و بکنمش توی دهنم!!      درسته امیرسام؟؟؟؟؟؟چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محدثه
19 مرداد 92 21:39
جه بزرگ شدییییی آقا کوچولوووو عاااشق اون عکستم که رفتی زیر تخت دسته مامانیت درد نکنه با عکسا مطالبه خوشگلی که میزاره ما هر دفه بیشتر دلمووون برای شما تنگ میشههه


مرسي منم كلي دلم براتون تنگ ميشه
لیلا
20 مرداد 92 13:45
ماشا... به امیز سام ناز و دوست داشتنی، خاله صندلی ماشینت رو دوست داری؟
من با اجازه شما وبلاگ شما رو تو لینک دوستانم اضافه کردم، خوشحال میشم شما هم از وبلاگ من دیدن کنید، مرسی


مرسي ليلا جون لطف داري حتما چشم

مامان رخي
26 مرداد 92 2:46
أمير سام خاله جيگرتو ماشالهههه به پسر عزيزمون كه اينجوري مياسته عزيز خاله كي مياي با رادوين من بازي كني تپلم
نهال جوني نزار سامبولك نزديك ماشين لباس شويي بره برقش به كف آشپزخونه منتقل ميشه كافيه يه مقدار كف خيس باشه من ميتسمممممم


مرسي كه گفتي رخي جونم تصلا حواسم نبود بيشتر دقت مي كنم
واييييي منم اينقدر دوست دارم با همديگه بازي كنن ايشالله اگه اومدي تهران همديگرو مي بينيم

مامان پرهام
14 شهریور 92 21:57
عزیزززززززززززم .خیلی جیگر شده این امیر سامی ناز نازی.عاشق اون عکس توی تختشم. با اجازه لینکت کردم.به ما هم سر بزن. راستی امیر سام 13 روز از پرهام من بزرگتره و یه وجه اشتراکشون هم سرویس کالسکشونه که عینه همه




مرسي مامان پرهام جون خيلي لطف داري عزيزم چقذر خوب پس هم سن هستند


مامان پرهام جون داريم با يه عالمه ني ني ديگه برايشون جشن تولد مي گيريم تو هپي هوس اگه خواستب خبر بذه