امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسر ما امیرسام

جشن دندوني اميرسام دوردونه

1392/8/25 15:55
نویسنده : مامي اميرسام
944 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره جشن دندونيتو توي ١١ ماهگيت در روز ١١ ابانماه برگزار كرديم خيلي خوردني و ناز شدي همه كارهاشم خودم انجام دادم كارهاي تزيينيش خيلي قشنگ شد، بيسكوييتها خيلي خوشمزه شدن، غذاها هم همينطور، البته مامان جون زحمت اش دندوني رو كشيدن كه خيلي خوشمزه شده بود.

یه عالمه کادو گرفتی و کلی خوشحال و شاد بغل همه می رفتی و کلی خندیدی پسرم سرحالم دوست دارم از تک تک کارهایی که برات انجام دادم عکسشو برات بزارم تا به یادگاری برات بمونه عشقم

 الویه

دورپیچ سوسیس 

اسپیرینگ رول 

آش دندونیت هم بود مامی جون که نشد عکس بگیرم اما فیلمش هست گلم

اینها هم عکس بیسکوییت ها و پاستیل های دندونیت هست به همراه کیک خوشگلت که خیلی دوسشون داشتم

 

 

می بینی مامی چه خوشگل شدن من که خیلی دوسشون دارم 

اینها هم یه سری از تزیینات بود که برای جشن شما درست کردم مموشی من

اینجا در ورودی هست که نشون میده شما 4 تا دندون داری عاشق ائن مرواریدای درخشانم 

اینارو هم برات رو دیوار زده بودم

 

و اینا هم گیفت های خوشگته که خیلی خیلی دوسشون دارم

حالا یه چند تا عکس از امیرسام دوردونه در روز جشن دندونیش

 

عاشقتم مامی که در روز جشن دندونیت هم دست از مطالعه بر نمیداری

الهی قوربونت برم تا دوربین می بینی جولوت موش میشی موشموشی من

اون ماشین زرده که بهت گفته بودما اوناهاش تو عکسه مامان شهره برات خریده و خیلی دوسش داری وقتی میشینی توش همچین لم میدی مامان انگار تو سری 7 نشستی ایشالله تو اونم میشینی قوربونت برم 

پسندها (1)

نظرات (5)

زهره (مامان آرتین)
26 آبان 92 12:13
آفریننننننننننننن نهال جون ، باسلیقه و خیلی قشنگ بوددددددددددد ایشالله دندونای امیرسامی همشون راحت دربیان مرسي زهره جونم ممنونم ايشالله بچه ها تو اين دوران خيلي اذيت ميشن
مریم مامی رَسپینا
28 آبان 92 15:09
نهال جون پیغام من نرسید یا تایید نکردی؟ مريم جون من همين پيغامو ازت دارم به بقيه اش هم جواب دادم ! شايد نيومده برام دوستم
جیران بخشنده
28 آبان 92 15:19
واااای چه جشن خوبی خاله جون خسته نباشید عاشق اون تیپ قشنگت شدم من خوشتییییییپ ممنون جيران جون لطف داري مرسي از پيغامات
مریم مامی رَسپینا
30 آبان 92 20:43
عزیزم خسته نباشی همه چی عالی بود خیلی باسلیقه هستیاااااااااااااااااااااا مرسي مريم جون جاتون خيلي خالي بود
محدثه
2 آذر 92 16:16
امیرساااااااااام عااااشقتیم کوچوولووو با اون موهای فرفری قشنگت دیگه بلدی رو پاهای کوچولوت بمووونی دسته مامان نهالم درد نکنه واقعاااا قشنگو با سلیقه جشنتو گرفت جات خالي بود عزيزم خيلي خوش گذشت