امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسر ما امیرسام

تو چقدر شيريني. به دلم ميشيني

1392/8/25 15:50
نویسنده : مامي اميرسام
553 بازدید
اشتراک گذاری

 امیرسام موش می شود موششششششششششششششش موشششششششک من

شيرينم اميرسام

من هرچي از بامزگيت بگم كم گفتم الانا ديگه بيشتر حرفاي منو مي فهمي قشنگ، وقتي دارم باهات حرف مي زنم منو نگاه مي كني و وايميستي تا حرفم تموم بشه كاملا گوش ميدي.

هر بالشت و كوسنيو كه ببيني بدو بدو ميري و سرتو ميزاري روش و من بهت مي گم لالا ، و باز دوباره بلند ميشي و ميري بازي مي كني اگه دوباره بهت بگم لالا مياي و سرتو ميزاري روي بالش و ميگي مممممممممممم يعني لالا

بابا منوچهر براي دندونيت يه تاب خريده كه خيلي دوسش داري و من ميزارمت داخلش و تاب تاب عباسي ميكني بعدش كه تابه وايميسته خودتو تكون تكون ميدي يعني منو حول بدين يا ميگي ممممممممم عاشقتماااااااااا. خيلييييي دوست دارماااااااا niniweblog.com

مامان شهره هم برات يه ماشين گرفته كه از پشت ميشه حركتش داد و اونو هم خيلي دوست داري خودت مياي سمتش و كنارشو ميگيري و شروع ميكني به حركت دادنش و خودتم راه ميري باهاش خيلي بامزه اين كارو انجام ميدي

اما ديگه مامي نميتونه به كاراش برسه از دست شما وروجك ميخوام غذا درست كنم مياي پاهاي منو ميگيري تو اشپزخونه و دوست داري بغلت كنم تو پاركت ديگه كمتر ميموني و پاركتو از بيرون حركت ميدي ، ميز و صندلي اشپزخونرو مي چرخوني ، دوست داري از جاهاي صعب العبور ميري فدات بشم از لاي صندليا ميري بعد گير ميكني و شروع ميكني به نق زدنو گريه كردن ، كابينتا و كشوهاي اشپزخونه هم از دست شما در امان نيستن دائم اونارو باز و بسته ميكني و بعضي اوقات هم انگشتاي نازت لاش گير ميكنه و من دلم برات ضعف ميره پسركم.

ببین پسر گلم این وضعیت زندگی منه از دست شما وروجک چشمک اما بازم عاشق کاراتم عشقم هر کاری دوست داری بکن پسرم

 

مامي يه توپ فوتبال كوچولو داري و خيلي دوسش داري ، niniweblog.com دو روزه كه وقتي ميگم اميرسام توپت كو؟ سرتو بر مي گردوني و دنبالش ميگردي و وقتي پيداش ميكني همينطوري نگاش ميكني يعني كه ايناهاش اينجاس ، و ميگم مامي توپتو بده به من و به من ميدي پسرم و ميگم حالا بگيرش و ميگيري ماشالله پسر باهوشم با بابا صبحها باي باي ميكني وقتي داره ميره سر كار عشق كوچولوم و وقتی هم صدای باز شدن در و می شنوی چهار دست و پا بدو بدو میایی و وقتی بابابرو می بینی کلی ذوق می کنی و میخوای بری بقلش الهی قوربونت برم مامانیمقلب

اینم یه عکس از کرفس خوردنت که عاشق کرفس هستی و همه کرفس هارو یه سری بیرون می ریزی و دوباره همرو می ریزی توی ظرف قهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره (مامان آرتین)
26 آبان 92 11:55
عزیزممممممممم کرفس دوست داره نوشه جونت خاله بله خاله خيلي دوست داريم
جیران بخشنده
28 آبان 92 15:11
ای جانم عشق کوچولوی منی تو مرسي خاله جيران مهربون
محدثه
2 آذر 92 16:26
موووش کوچولوووو یه عاااالمه دوستت داریـــــــــــم خیلی قشنگ رو تابت نشستی عزیزم تو کاهای خونه هم که حسابی به مامان نهال کمک میکنیی و اون عکس از کرقست که فوق العاااادس داری از ته دلت میخندی ممنونم عزيزم لطف داري محدثه جون