امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

مرد جوان ١٠ ماهه

1392/7/17 10:19
نویسنده : مامي اميرسام
340 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااا هوراااااااا هوراااااااا پسرم ١٠ ماهه شده خداااااا چقدر خوشحالم

مامي ماهت دو رقمي شده قوربونت برم سوهان عسلي داري سعي ميكني يواش يواش دستاتو ول بكني و هر بار اين كارو انجام ميدي دوتا دستاتو باز ميكني تا تعادلت برقرار بشه و كلي ذوق ميكني و ميخندي و دوتا دندوناي بامزت ميوفته بيرون شيرينم مامي جديدا تكيه ات ميده به كابينت يا مبل و بيشتر وايميستي عزيزكم این بازیو خیلی خیلی دوست داری

 

اینجا شما آماده شده بودی که بریم گردش 

 

 

   تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

وووووووووووووووووو حالاااااااااااااااااااااااااااااااااا سومین مروارید سوهان عسلی مامان

در روز 11 مهرماه

پسر پسر قند عسل کی بوده                   این همه با ناز و ادا کی بوده

صبور مامان کی بوده

پسر صبورم اقای مامان نه غر زدی و نه ناراحتی کردی عشق من وقتی داشتی میخندیدی یه دفعه دیدم یه چیز سفیدی اون بالاها چشمک میزنه وایییی خدای من سومیشم در اومده البته نیش سمت چپی هستش خیلی خیلی خوشحال شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

جیران بخشنده
17 مهر 92 16:11
عزیز دلم 10 ماهگیت مبارک دندون در اوردنت مبارک قربون اون موهای ناز و فرفریت بشم من عزیزم


مرسي جيران جون كه براي اميرسام پيغام ميزاري عزيزم
زهره (مامان آرتین)
18 مهر 92 1:21
نهال جون حتما برای این پسر خوشتیپ و نازت اسفند دود کن ماشالله تپله من



چشم زهره جون خيلي خيلي ممنون لطف داري عزيزم
پس عمه
22 مهر 92 17:47
اميرسام عاسقتم.دوست دارم خيلى زياد.


منم دوست دارم خيلي زياد پسر عمه
پسر عمه
22 مهر 92 17:52
اميرسام عاشقتم دست دارم خيلى زياد
محدثه
26 مهر 92 19:50
امیرسااامی روز به رووز بزرگترو اقاتر میشیی و ما هم هر روز بیشتر دلموون برات تن میشه عزیززززم
Mobina
28 مهر 92 22:04
Yani man asheghe to sabad raftanetam .amirsam onja che kar mikoni?khosh migzare?....koli delam barat tang shodeee boooos


مررررررسي از نظر قشنگت
مامان رخی
30 مهر 92 3:04
سامبولکم جیگمل خاله میبوسمت وروجک که میری تو سبد این مدلی نیگاه میکنی عزیزممم


بووووووس مامان رخي
مریم مامی رَسپینا
4 آبان 92 14:11
چه پسر خوشتیپییییییییییییییی چقدر ماهههههههههه من خیلی دوستش دارم


مرسي عزيزم بووووس براي رسپينا
منصوره
7 آبان 92 9:56
خدا حفظش کنه
بوس س س س س


مرسي منصوره جون