امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسر ما امیرسام

پهلوووووون دندونات مباركككككككككككككككك

1392/7/17 10:18
نویسنده : مامي اميرسام
319 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

سلام سلام اي بچه ها     من اومدم با دندونام

ميخوام نشونتون بدم         صاحب مرواريد شدم

اروم اروم و بي صدا           شدم جزو كباب خورا

niniweblog.com

بالاخره اون لحظه اي كه ماه ها منتظرش بودم فرا رسيد، در روز شنبه ١٦ شهريور وقتي داشتم به شما صبحانه مي دادم وقتي قاشق رو مي گذاشتم تو دهن كوچولوي نازت يه دفعه اي احساس كردم كه يه صدای تق تق مياد اول فكر كردم اشتباهي شنيدم اما دوباره كه اون صدا اومد مطمئن شدم

واييييييي چه صحنه جالبي بود و چه روز قشنگي خيلي هديه قشنگي به مامان دادي اميرسام عزيزم niniweblog.com

از اون روز به بعد همينطوري داره مرواريد خوشگلت بزرگ و بزرگتر ميشه تا كامل نمايان بشه

 

ووووووووووووووووووو حالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دومین مروارید پسرم  niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com  niniweblog.com

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

انار دونه دونه

  پسری داریم یه دونه      قشنگ و مهربونه

چند وقتیه که بچم        گرفتار دندونه

  توی دهان بچم            یه گل زده جوونه

گل که نه مروارید        مثل طلا سفیده


پسر قشنگم مبارکت باشه عزیز دلم، در روز 29 شهریور باز هم صبح در هنگام خوردن صبحانه مامان شهره متوجه شد که یه مروارید دیگه نمایان شده و من خونه نبودم وقتی متوجه شدم انقدر خوشحال شدم که انگاری خودم دندون در آوردم عزیز دلم

چه صدای تق تق قشنگی داره دندونات، قوربون اون خنده هات بشم که همیشه خندان و خوش اخلاقی و وقتی می خندی نوک مرواریدای خوشگلت پیدا میشن و من عاشقانه اونارو هی نگاه می کنم

بالاخره اون شبای سخت و نا آرومیهات تا حدودی کم خواهند شد عزیزک مامانی

مامی ببین همش دوست داری همه چیزارو بکنی تو دهن خوشگلت انقدر که لثه های نازت می خوارن قوربونت برم

 

امیرسام جون میشه به من بگی این مدلی گرفتنو از کجا یاد گرفتی مامی !!! عاشقتمممممممممممممممم

من قوربون اون نون خوردنت برمممممممممممممم عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پرهام
1 مهر 92 1:02
مبارکه عزیزم.بسلامتی.دعا کن این پرهام منم راحت شه از بس که همه چی به دهنشه کلافست. باباش که ناامید شده میگه رفت بعد یسالگی


مرسيييييي مامان پرهام جون ايشالله كه پرهام جون هم بزودي مياد جزو كباب خورا عزيزم
مریم مامی رَسپینا
2 مهر 92 1:47
مبارک باشه مرواریدای امیر سام

دیگه باید اش دندونی بپزی براش

قربونش برم چقدر اونجا که داره نون میخوره

قیافش مثل رسپینا شده

خیلی بانمک شده تپلی


ممنون مريم جون اره تو فكرش هستم و دارم تداركات جشن دندوني رو انجام ميدم عزيزم رسپيناي خوشگبو بچلون و ماچش كن
جیران بخشنده
7 مهر 92 19:38
سلام من جیران هستم و 14 سالمه و تازه با وب شما اشنا شدم پسرتون خیلی بامزست


سلام مرسي جيران جون
محدثه
10 مهر 92 17:27
امیرساااامی مباارکه عزیزم دندونای خوشگلت گل پسر خیلیییی خوووشااال شدیم کلی دوستت داااااریم
زهره (مامان آرتین)
18 مهر 92 1:24
دندونه سی و دومت رو ببینم مادر
مبارکت باشه پسر تپلی


زهره جون مرسي ايشالله زودتر