امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

جوجه سيصد روزه من

1392/7/17 10:05
نویسنده : مامي اميرسام
255 بازدید
اشتراک گذاری

يكي يدونه ماماني شده ٣٠٠ روزه

چقدر برات خوشحالم پسرم  و ايندفه خيلي تغيراتت قابل توجه هست دفعه هاي پيش يه گوشه اروم ميشستي و كيكتو نگاه مي كردي اما ماشالله بهت پسرم اينبار اصلا مهلت ندادي من كيكو بزارم جلوت كه باهاش عكس يگيري حمله كردي طرفش قوربونت برم و نصف كيكو با دستت كندي خوشحالم از اينكه ١٠٠ روز به ١٠٠ روز برات كيك گرفتم عشق من، ماماني خيلي خيلي دوستت دارم هر روز داري بزرگتر و بزرگتر ميشي مرد من ایشالله هزار روزگیت مرد جوان منماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جیران بخشنده
17 مهر 92 16:08
زهره (مامان آرتین)
18 مهر 92 1:22
ایشالله کیک عروسیش


ممنون عزيزم ايشالله كيك عروسي ارتين جون
محدثه
26 مهر 92 19:53
ای جااااانم 300 روزگیت مبااارک اقااا کوچولوی ماا همینطور بزرگترو خوشگلترو دوست داشتنی تر میشییی کلی دوستت دااااریم امیرسامی


مررررسي منم دوست دارم
مامان رخی
30 مهر 92 3:07
300 روزگیت مبارککککک خاله جون میبوسمت خمپل خوشکلمنهال جونی واسه عسلت اسفند دود کن ماشاللللللههه


مرسي رخي جووون چشم حتما عزيزم