امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

قهرمان، نه ماهه شده

1392/6/31 8:34
نویسنده : مامي اميرسام
251 بازدید
اشتراک گذاری

رنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه ها

 

 

 

قهرمان من رفتي تو نه ماه هااااااااااااماچ

پسر اقاي مامان،ماچ                                                              niniweblog.com  

نه ماه شدياااااااااااااا از اينكه مي گم اقا چون واقعا اقا شدي پسرم حرفاي مامان رو گوش مي كني مرد من، وقتي بهت مي گم نه مامان دست نزن واقعا واقعا دست نمي زني و من وقتي شما رو اينطوري مي بينم كلي قوربون صدقه ات مي رم عشق من. اميرسام گلم پسر قشنگم همه اميد زندگي هر روز داري بزرگ و بزرگ تر ميشي توي پاركت كه ميزارم دستاتو مي گيري لبه هاي پاركت و دور تادورشو عرضي قشنگ قدم بر ميداري  niniweblog.com زير لب دايم يا داري اواز ميخوني يا داري حرف ميزني البته فقط خودت مي فهمي چي مي گي مامان جونم در ضمن يه اتفاق خيلي خيلي خوب هم برات افتاده توی این ماه كه بعدا كامل توضيح مي دم و اون دندون دراوردن شماست وايييييييي كه چقدر خوشحالم كرد.

در ضمن تمام مدت مامي به دنبال شماست چون شما خيلي خيلي دوست داري كه همه جارو ببيني و كشف كني و بسيار بسيار كنجكاو هستي پسر گلم

مامی در حال تدارک دیدن برای جش دندونیت هست که برای گل پسرش بگیره niniweblog.com

 

الان دیگه وقتی اینطوری می خندی مرواریدای خوشگلت مهلوم میشن خوش خنده من

 

عاشق این پنجره مامان شهره هستی دوست داری بری پشتش و بیرونو تماشا کنی گل پسر کنجکاوم

مهندس، الان دارین چیکار می کنین؟ درست شد؟ اما فکر کنم چرخش شکشست بله؟!؟!؟

قوربون اون دستای کوشولوت برم جیگمل مامان

اقا عافیت باشه ساعت حموم، ساعت آب گرم، با جوجه ها کلی کیف می کنیا ، عاشق اب بازی هستی وقتی میری تو وانت همش دستاتو میزنی توی اب و ابارو پرت می کنی هوا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامی رَسپینا
2 مهر 92 1:50
چه لباسای خوشگلی چه خوشتیپه این پسر

بووووووس


مرسي مريم جون يه ماچ ابدار براي رسپينا
محدثه
10 مهر 92 17:31
امیرسااااام یعنی من عاااشق این ژست گرفتنتم وروجک کوچولوووو ماشاالله حسااابی بزرگ شدی دلمون برات یه ذره شده


محدثه جون مهربون و ناز ممنونم كه براي اميرسام پيغام هاي قشنگ ميفرستي عزيز دلم