امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

تولدت مبارک پسر یکساله من

1392/9/9 11:09
نویسنده : مامي اميرسام
663 بازدید
اشتراک گذاری

اميرسام پسرم يكسالگيت مبارك

 

مامان جون خدا رو شكر مي كنم كه اين روز قشنگ بالاخره اومد.

پسر قشنگم يكسال گذشت، ٣٦٥ روز سپري شد با تمام قشنگياش با تمام خاطرات خوبش، با تمام لحظات بيادموندنيش، امشب كه شب تولدت هست تك تك دقايق شب قبل از به دنيا اومدنت از جلوي چشمام رد ميشن، يادش بخير چه ساعات پر استرسي رو گذروندم خيلي هيجان داشتم همش وسایلی رو که از ماهها قبل مرتب کرده بودم چک می کردم بابا دوربین هارو شارژ میکرد همه وسایلو دم در گذاشته بود که مبادا فردا صبح چیزی رو جا بزاریم، بابايي در كمال خونسردي با من حرف مي زد و مي گفت به اين فكر كن كه فرشته كوچولوت فردا مياد بغلت  و خستگی نه ماه انتظار به پایان می رسه و با اين فكر اروم بخواب.

 

عزيز دل مامان خدا رو صد هزار مرتبه شكر مي كنم براي داشتنت، خداوند چه لطفي به من داشته كه توي فرشته رو به من داده و كلمه مادر رو روي من گذاشت.

 

به یاد آذر 91 

امیرسام عزیز تولدت مبارک

                                       مامان و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهره (مامان آرتین)
9 آذر 92 17:01
امیر سام عزیزم تولدت مبارک امیداوارم سالیانه سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت زندگی خوبی داشته باشی مرسي زهره جون عزيزم
بابايي عزيز
9 آذر 92 19:43
يك ساله سخت وپر كار ولي با لذت و خوشحالي براي مامان گذشت . ما بعد از نه ماهگي كه روي قشنگت را از نزد يك ديديم فقط از خنده هات خوشحال شديم ولي زحمتها براي بابا و بخصوص مامان بود . انشأ الله در صد سالگي به ياد ما باشيد و يكسالگيت آن قدر مبارك و شيرين باشد كه در صد سالگي كه به ياد ما ميوفتي بتوني شيريني آنرا مزمزه كني ولي فعلا بيشتر از هر كس تولد يكسالگيت به مامانت مبارك باشه و خسته نباشد . بابايي عزيز مهربونم ممنونم كه به ياد اميرسام بودين و تولدشو به اين قشنگي و زيبايي تبريك گفتين اميدوارم اميرسام بتونه نوه خوبي براتون باشه و قدران زحماتتون
مریم مامی رَسپینا
10 آذر 92 14:16
تولدت مبارک امیر سام عزیزم امید وارم لحظه لحظه ی زندگیت پر از شادی باشه و قدر مامان مهربونت رو بدونی که کلی برات تو این 1 سال زحمت کشیده میبوسمت پسر خوشگل و ناز مرسي مريم جون خيلي ممنون از پيغام قشنگت
جیران بخشنده
13 آذر 92 9:56
با کمی تاخیر تولدت مبارک امیرسام جونم ایشالا 120 ساله بشی مرسي جيران جان لطف كردي ، راستي اسمت خيلي قشنگه
مامان رخی مامی رادوین
15 آذر 92 2:59
نهال جون تولد گل پسرت مبارک امیر سامبولک خاله رو از طرف من محکم ببوسسسسس رمز وبلاگ من 9991 هستش تاریخ تولد پسرامون مرسي رخي جون ممنون از تبربكت
جیران بخشنده
17 آذر 92 14:48
مرسی خاله جونم لطف دارین
زهره مامان بهار
29 آذر 92 2:09
عشق خاله...گل پسر خوشگل من...تولدت مبارک باشه همیشه شاد و سلامت باشی الهی قربون خنده هات ممنون زهره جون بهار نازو ببوس