امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسر ما امیرسام

ارایشگاه واقعی واقعی

1392/10/29 19:26
نویسنده : مامي اميرسام
966 بازدید
اشتراک گذاری

مامی از وقتی که به دنیا اومدی 2 بار مامان شهره موهاتو کوتاه کرد که خیلی ناز و با مزه شدی اما حدود 10 روز پیش یعنی 3 دیماه من و شما با هم رفتیم ارایشگاه مخصوص بچه ها به نام سرزمین رویا، و رویا جون موهای شما رو کوتاه کرد اول وقتی وارد شدیم چون اونجا پر از وسایل بازی بود کمی نگاه کردی به این ور و اونور و من لباستو در اوردمو و رفتی سراغ یه لودر و با اون بازی کردی و هی بوق می زدی بوق بوق

 

وقتی نوبت شما شد رفتی توی یه ماشین مخصوص نشستی و خاله رویا شروع کرد به کوتاه کردن موهات 

اول من نمیدونستم که ممکنه چه عکس العملی داشته باشی اما انقدر اقا بودی که هر چی بگم کم گفتم افرین پسرم همه اونجا ازت تعریف کردن که چقدر امیرسام اقاست

منم به خاله رویا گفتم که موهاتو زیاد کوتاه نکنه چون میخوام برات تولد بگیرم و اینطوری خوشگل تره

البته همکارای خاله رویا هم کلی شمارو سرگرم کردن یکی برات هی توپ مینداخت بالا از سبدش و یه خانم دیگه برات حباب درست می کرد خیلی اونجا خوشحال بودی و بهت کلی خوش گذشت اخرش هم به شما جایزه ماسک اسپایدر من دادن 

این عکس خوشگل هم قبل و بعد از زدن موی شازدهلبخند

 

موهای خوشگلت مبارک باشه پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامی رَسپینا
2 بهمن 92 2:35
چقدر خوب که گریه نکرد نهال جون راستی من نفهمیدم کدوم یکی از عکسها قبل و بعد از کوتاهیه مو بود اره مريم جون اقا بودش سمت چپي قبل و سمت راستي بعد هستش زياد فرق نكرده چون مي خواستم براي تولدش بلند باشه
محدثه
11 بهمن 92 23:15
مبااااااارکه شیطون بلاااااادیگه ماشالله اقایی شدی واسه خودت ممنون محدثه جون
جیران بخشنده
26 بهمن 92 14:16
مبااااارکه عزیزم همه جوره خوشگل و خوشتیپی ممنونم جیران جان لطف داری
زهره (مامان آرتین)
29 بهمن 92 0:17
عزیزمممممممممم، چه پسر خوبی ماشالله کاش یکم از این موهاتو به آرتین میدادی خاله زهره جون ممنون چشمات قشنگ می بینن عزیزم
زهره مامان بهار
5 اسفند 92 1:28
عزیز دلم آقاست...ماشاالله خاله قربون اون نگاه معصومت بشه عزیزززززم مرسی زهره عزیزم
مامان محمد علی
14 اسفند 92 14:47
سلام عزیزم وبلاگت رو دیدم خیلی زیبا بود وای امیرسام چقدر قشنگ شد.چقدر دوست داشتنیه. ببوسش ممنون که به وبلاگ امیرسام اومدین لطف داری عزیزیم