امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

كارهاي جديد اميرسام بعد از يكسالگي

1392/12/17 0:55
نویسنده : مامي اميرسام
552 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر ناز مامان خداوند رو شکر می کنم به خاطر داشتنت عزیز دلم 

 

پسر قشنگم ، يكي يك دونه مامان انقدر اقا شدي كه نگو و نپرسقلب

الان كه دارم برات مي نويسم شما وارد ١٥ ماهگي شدي ، چقدر داره زود ميگذره مامي اصلا باورم نميشه دوست دارم تک تک روزهارو ازت فیلم و عکس بگیرم و به یادگار بزارمبغل

 

پسر خوشگلم بزار از بعد از تولدت حال و احوالتو بنويسم : چند روز بعد از جشن تولدت كمي بداخلاق شدي و اين حالتت يكمي طولاني شد حالا من نميدونم چرا؟!!؟!؟!ناراحت با خودم مي گفتم شايد براي دندونات باشن اما تا الان چيزي در نيومده !!! اما بعد از یه ٢، ٣ هفته، روز به روز خوش اخلاقتر و اقاتر شدي و من خيلي خوشحال شدمنیشخند

 برنامت خيلي مرتب تر شده هر روز صبح كه بلند ميشي من از قبل لقمه هاي صبحونتو كه شامل پنير+ پودر چهار مغز +كره هستن رو درست مي كنم و باهم ميريم توي اتاقت و اونجا با هم بازي مي كنيم و صبحونتو ميخوري ، بعدش هم برات چايي شيرين درست مي كنم و مي ريزم تو شيشه و ميخوري ، چايي شيرينو خيلي دوست داري باز دوباره شروع مي كني به بازي كردنزبان

عاشق اب و اب بازي و حمومي كافيه در حموم باز باشه شما بدو بدو رفتي زير دوش و اب و باز كردي و خودتو خيس خيس ميكني مامي ، خيلي بايد مواظب باشم

بیبن مامی این هم یه عکس از شاهکارت در یه چشم به هم زدن من اصلا نفهمیدم چطوری رفتی و شیر اب رو باز کردینیشخندنیشخند

 

 

حالا بريم سراغ چيزايي كه دوست داري: انواع و اقسام وسايل الكترونيكي جاروبرقي تي و مشتقاتش سشوار رد شدن از جاهايي كه اصلا نميشه رد شد، ددر و بيرون رفتن خاموش و روشن كردن چراغ

رفتن بالای میز و صندلی قوربونت برم هر کاری دوست داری بکن من عاشق این شیطون بازیهاتم مامانی جونماز خود راضیابروخجالت

 

 

 

 

 

امیرسامم وقتی جاروبرقی و سشوار می بینی دیگه از خودبیخود میشی و قشنگ یه ساعت باهاشون بازی می کنینیشخند

 

 

 

 

می بینی قوربونت برم با سشوار چیکار می کنی البته تا به الان یه سشوار هم سوزوندینگران

 

 اها عاشق پرده و پارچه هم هستی میری وسط پرده و باهاش بازی می کنی کلی می خندی خیلی کیف می کنی مامی جون

 

 

نقاشی کردن هم خیلی دوست داری یه تخته وایت برد برات گرفتم و با ماژیکروش خط خطی و نقاشی میکنی خیلی دوست داری وقتی صبححا از خواب بلند میشی با انگشت اشارت به تخته وایت بردت اشاره می کنی و من میدمش بهت و بعدش به ماژیکت اشاره می کنی مژهخنده

 

 

فرهنگ لغات اميرسام در ١٥ ماهگي:

اَاَاَاَ ....... الو

گوووووو......... گل

دادا.......... دایی

باااا.......... اب

بابا

ماما (البته به ندرت)نگران

یه سری حرفها و کلمات هم میگی که من دقیق متوجه نمیشم مامی اما دائما داری زمزمه می کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره (مامان آرتین)
17 اسفند 92 2:15
وای چه عکسای قشنگیییییییییییییییییییییی اون عکسی که تو کشو هست معرکست ، با اون اخمش زهره جون ممنون چشمات قشنگ می بینن اره خودمم اونو خیلی دوست دارم
مریم مامی رسپینا
17 اسفند 92 15:07
نهال جون چه عکسای قشنگی انداختی امیر سام جسابی بزرگ شده چقدر هم با نکم شده تو این عکساش ممنون مریم جون چشمات قشنگ می بینن رسپینای نازو ببوس
مریم مامی رسپینا
18 اسفند 92 15:09
عکسها خیلی قشنگن نهال جون مخصوا اونجایی که داره پرده رو میخوره مرسی عزیزم لطف داری امان از دست این پسره
محدثه
26 اسفند 92 11:39
این شازده ی ما معرکسسسس تکییی تکییی کلی دوستت داااریم وروووووجک مرسی عزیز دلم لطف داری