امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر ما امیرسام

شير مرد ١١ ماهه

1392/8/25 15:50
نویسنده : مامي اميرسام
306 بازدید
اشتراک گذاری

پسر باهوشم رفتي توي ١١ ماه خداروشكر باورم نميشه كه فقط يك ماه مونده كه يكساله بشي عزيز مامان، چيزي به جشن تولد يكسالگيت نمونده شير مرد من

من و بابايي قرار گذاشتيم به اميد خداي بزرگ اولين سالگرد تولدتو در ديماه برگزار كنيم چون ٩ اذر محرم هست و نميشه اونطوري كه ميخوام برات تولد بگيرم اما حتما اين روزو يه جشن كوچول موچولو براي پسملم مي گيرم. اگه بخوام از خوشمزگيهات تعريف كنم بايد بگم كه مامي منو بابارو قشنگ صدا ميكني البته به شيوه خودت ميگي اه اه یا مممممممممممممم يعني به من توجه كنين و به من نگاه کنین عاشقتممممممممم به خدا

میگم امیر سام چشم مامان کو و انگشتتو می زنی به چشمام، هر چیزیو تو دستت می گیری و من بهت می گم مامی به من بدش می زاری توی دستم

راستی در روز 16 ابانماه 3 تا قدم کوچولو رفتی خیلی کوچولو بد اما برای من و بابا یه دنیا ارزش داشت خیلی خودت خوشت میاد وقتی تکیه ات میدم به کابینت یا مبل و می گم تاتی تاتی کن بیا پیش مامان، اول خودتو موش می کنی و بعدش میایی قوربون اون پاهای کوچولوت برم پسر گلمماچ

اینها هم چندتا عکس خوشگل از پسر 11 ماهه مامان

این پیانوی کوچولوی موزیکالتو بابا منوچهر برات خریده و خیلی خیلی دوسش داری هر وقت شروع می کنی به زدن خودتو تکون تکون میدی و باهاش میرقصی ، البته ناگفته نماند که عاشق آهنگ و نی نای نای هستی خجالت

اینجا مامان موهاتو تل زده و برده بالا موهای خوشگل فرفریت بلند شده و میاد توی چشمات و من بعضی اوقات اینطوری موهاتو می زنم بالا، خیلی جیگیر شدی جیگر من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامی رَسپینا
25 آبان 92 16:02
11 ماهگیت مبارک پسر کوچولوی ناز مرسي مريم جون رسپيناي خوشگلو ببوس
زهره (مامان آرتین)
26 آبان 92 12:11
کم کم خودتو آماده کن برای ماه دیگه نهال جون یازده ماهگی امیرسام مبارک وايييي اره زهره جون خيلي ذوق دارم اصلا باورم نميشه ارتين جونو ببوسش
جیران بخشنده
28 آبان 92 15:15
11 ماهگیت مباااااااارک پسر ناز ممنون جيران جون
محدثه
2 آذر 92 16:19
ای جااااانم چه تل خوشگلی زدی پووزیشنات حرف نداره امییرسااااام دلم یه ذره شده واااست شیطووون مرسي منم دلم خيلي تنگ شده براتون